Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2009 09:45 - Писмо от СФС до Г-н Бернар Москени - гл.изпълнителен директор на БТК АД
Автор: sindfeds Категория: Други   
Прочетен: 2602 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2009 09:47


 

 

Уважаеми господин Москени,

 

На срещата със синдикатите на 6 юли т. г. Вие ни уведомихте, че се правят проучвания да бъде дадена на аутсорсинг Кабелната мрежа на БТК АД за поддръжка от водещи европейски компании. Казахте, че при изгодни оферти сделката за аутсорсване може да стане факт най-рано първото тримесечие на 2010 г.

           До нас достигнаха много обезпокоителни сигнали, че процедурата е в напреднала фаза и сделката  за аутсорсинг може да стане до края на тази година. Тези сигнали се подсилват и от факта, че в момента  емисари на Алкател и Ериксон посещават служители и обекти на БТК в София, а навярно и в други градове в страната. Силно сме разтревожени от информацията, че не само кабелната мрежа, а и  повечето служби от "Експлоатация и архитектура на мрежата", ще бъдат дадени на външни компании.

            В резултат на това персоналът на БТК АД от около 6,000 човека сега ще се свие наполовина.

           Ако всичко това стане крие големи опасности както за нормалното и ефективно функциониране на БТК, така и за нейните служители. Ще се наруши целостта на компанията, ще се разкъсат технологичните връзки, което ще застраши качественото и срочното обслужване на клиентите,

            Тази информация силно е разтревожила работещите в експлоатацията и нас синдикатите.

             По време на заседанието на КСП на 25.09.2009 г. г-жа Нина Гевренова е дала известни  разяснения по въпроса за аутсорсинга. Въпреки това, настоятелно Ви молим да ни информирате в кратък срок за следното:

            1. Кои дейности /служби, функции/ ще се дават на аутсорсинг и на кои чужди фирми?  

            2. Кога ще влезе в сила това прехвърляне и колко служители на БТК ще преминат при новия работодател? Колко служители ще останат на работа в БТК АД след аутсорсинга?

             3. Какви защитни клаузи за засегнатите служители на БТК АД ще има в корпоративния договор между Вас и дружествата, на които ще прехвърлите дейностите. Примерно - запазване броя на служителите дошли от БТК АД за определен период при новия работодател,  размера на трудовите им възнаграждения, социалните придобивки и др. подобни.

           Ако наистина предстои нова мащабна реформа в БТК АД и тя ще засегне хиляди служители ние настояваме незабавно да я обсъдите със синдикатите и да сключим споразумение за защита интересите на работниците.

Настояваме бързо да получим разяснения по горните  въпроси.                                           

                                       Председател:                                                             /Г. Бочев дин

 

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   писмо,   директор,   БТК,


Гласувай:
0



1. анонимен - do gospodin bernar moskeni izpalnitelen direktor na БТК АД
09.03.2011 13:54
ГОСПОДИН МОСКЕНИ,ПИШЕ ВИ ВАШ КЛИЕНТ КОЙТО ИМА 5 МОБИЛНИ,2 ДОМАШНИ,1 ИНТЕРНЕТ ПЛАЩАМ НАД 250 ЛЕВА НА МЕСЕЦ КЛИЕНТ СЪМ ОТ ОСНОВАВАНЕТО НА КОМПАНИЯТА КУПИХ ТЕЛЕФОН КОЙТО СТРУВА 880 ЛЕВА И ЗА 8 МЕСЕЦА 3 Е ВЕЧЕ В СЕРВИЗА ВИ ТОЙ ПОВЕЧЕ Е СТОЯЛ В СЕРВИЗА ОТКОЛКОТО СЪМ ГО ПОЛЗВАЛА ИСКАМ ДА ИМАМ ЧИТАВ ТЕЛЕФОН ЗА КАКЪВТО СЪМ ПЛАТИЛА.ГОСПОДИН МОСКЕНИ АЗ СЪМ ЛОЯЛНА С ПОВЕРЕНАТА ВИ КОМПАНИЯ БЪДЕТЕ И ВИЕ С ВАШИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ТАКИВА КЪМ НАС ВАШИТЕ КЛИЕНТИ АЗ ПЛАТИХ ЗА НОВВВВВ РАБОТЕЩ ТЕЛЕФОН БЪДЕТЕ ТАКА ДОБЪР ДА ПРОВЕРИТЕ СЛУЧАЯ И ДА СЕ КОРЕГИРАТЕ ЗА НЕКОРЕКТНОТО ОТНОШЕНИЕ НА ВАШИТЕ СЛУЖИТЕЛИ КЪМ ЛОЯЛНИТЕ ВИ КЛИЕНТИ.ТЕЛЕФОН ЗА ВРЪЗКА С МЕН Е 0878454870 ИЛИ 0879454877 ПОПРАВЕТЕ НЕКОРЕКНОСТТА НА СВОИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ЗАЩОТО СМЯТАМ И В ЕФИР ДА КАЖА В СУТРЕШНИЯ БЛОК НА БТВ ЗА СЛУЧАЯ.ПОЗДРАВИ.ДИАНА ШАТЪРОВА
цитирай
2. анонимен - ГОСПОДИН МОСКЕНИ, ПИШЕ ВИ ВАШ КЛ...
10.03.2011 09:30
анонимен написа:
ГОСПОДИН МОСКЕНИ,ПИШЕ ВИ ВАШ КЛИЕНТ КОЙТО ИМА 5 МОБИЛНИ,2 ДОМАШНИ,1 ИНТЕРНЕТ ПЛАЩАМ НАД 250 ЛЕВА НА МЕСЕЦ КЛИЕНТ СЪМ ОТ ОСНОВАВАНЕТО НА КОМПАНИЯТА КУПИХ ТЕЛЕФОН КОЙТО СТРУВА 880 ЛЕВА И ЗА 8 МЕСЕЦА 3 Е ВЕЧЕ В СЕРВИЗА ВИ ТОЙ ПОВЕЧЕ Е СТОЯЛ В СЕРВИЗА ОТКОЛКОТО СЪМ ГО ПОЛЗВАЛА ИСКАМ ДА ИМАМ ЧИТАВ ТЕЛЕФОН ЗА КАКЪВТО СЪМ ПЛАТИЛА.ГОСПОДИН МОСКЕНИ АЗ СЪМ ЛОЯЛНА С ПОВЕРЕНАТА ВИ КОМПАНИЯ БЪДЕТЕ И ВИЕ С ВАШИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ТАКИВА КЪМ НАС ВАШИТЕ КЛИЕНТИ АЗ ПЛАТИХ ЗА НОВВВВВ РАБОТЕЩ ТЕЛЕФОН БЪДЕТЕ ТАКА ДОБЪР ДА ПРОВЕРИТЕ СЛУЧАЯ И ДА СЕ КОРЕГИРАТЕ ЗА НЕКОРЕКТНОТО ОТНОШЕНИЕ НА ВАШИТЕ СЛУЖИТЕЛИ КЪМ ЛОЯЛНИТЕ ВИ КЛИЕНТИ.ТЕЛЕФОН ЗА ВРЪЗКА С МЕН Е 0878454870 ИЛИ 0879454877 ПОПРАВЕТЕ НЕКОРЕКНОСТТА НА СВОИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ЗАЩОТО СМЯТАМ И В ЕФИР ДА КАЖА В СУТРЕШНИЯ БЛОК НА БТВ ЗА СЛУЧАЯ.ПОЗДРАВИ.ДИАНА ШАТЪРОВА

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sindfeds
Категория: Други
Прочетен: 1562416
Постинги: 178
Коментари: 628
Гласове: 132
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031